Lélekmorzsák...

Amikor arról álmodoztam, hogy milyen címet adnék a könyvemnek, ha írhatnék egyet ezt választottam. Novelláskötetnek képzeltem el... Egyszer megkérdezte, hogy Róla miért nem írok a blogban? Szégyenlem? Megijedtem, hogy tényleg ezt hiszi, és azt válaszoltam, hogy nem érzem szükségét annak, hogy arról írjak, milyen boldog is vagyok. Közben rájöttem, hogy szükség van rá, és Neki jár egy teljesen új könyv, életem fő műve: A Lélekmorzsák...

Linkblog

Kommentek

  • szinderella: Nézem, ahogy lepereg az életem, ezt nem hagyhatom! Megállítom az idő múlását egy szürke alkonyon. ... (2010.02.27. 00:11) Gondolatok...
  • Utolsó 20

A Férfinak...

2009.08.24. 23:10 The Fallen Angel Of The Deepness

Amikor szeretkezünk mindig úgy érzem, hogy megnyílik alattam rögtön a Föld...

És mentem elveszek, végem lesz, mert olyan szenvedélyes.
De sosem zuhanni kezdek, hanem csak emelkedek egyre magasabbra a szenvedélyben, amit minden csókoddal, öleléseddel és simogatásoddal, egyre jobban felkorbácsolsz, mint a tengert a szél...
Aztán, amikor nem bírom tovább, lihegve elveszek és a karjaidba omlok, és  Föld felett több ezer kilóméterrel lebegek a boldogságtól megrészegülve, amíg ölelő  és simogató karjaid biztonságos védelmében el nem szunnyadok...

De mindig ott pislákol bennem a tűz, amit bármikor és bárhol felélesztesz, hogy zabolátlan, száguldó vadlóként vágtassak végig a csillagfényes éjszakában...
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr181336123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása