Lélekmorzsák...

Amikor arról álmodoztam, hogy milyen címet adnék a könyvemnek, ha írhatnék egyet ezt választottam. Novelláskötetnek képzeltem el... Egyszer megkérdezte, hogy Róla miért nem írok a blogban? Szégyenlem? Megijedtem, hogy tényleg ezt hiszi, és azt válaszoltam, hogy nem érzem szükségét annak, hogy arról írjak, milyen boldog is vagyok. Közben rájöttem, hogy szükség van rá, és Neki jár egy teljesen új könyv, életem fő műve: A Lélekmorzsák...

Linkblog

Kommentek

  • szinderella: Nézem, ahogy lepereg az életem, ezt nem hagyhatom! Megállítom az idő múlását egy szürke alkonyon. ... (2010.02.27. 00:11) Gondolatok...
  • Utolsó 20

Feltöltődés...

2009.08.24. 23:29 The Fallen Angel Of The Deepness

Szünetre volt szükségem, hogy rendbe tegyem az életemet és megtaláljam a boldogságot...

Sikerült... jobban nem is sikerülhetett volna.
Ma elégedetten fekszem le az ágyba, már csak a munkahelyről és a családi fészekről álmodozom, és érzem, hogy mindez már csak egy karnyújtásnyira van tőlem. Ha becsukom a szemem és kinyújtom a kezemet, már ott markolászom a fényes és csúszós kis selyemfonal végét, amely elhozza őket nekem...

De vigyáznom kell, hogy ne legyek túl türelmetlen, és ne akarjam túl gyorsan megmarkolni, mert a végén még a túl csúszós zsinór örökre kicsúszik a kezeim közül...
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr911336170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása