Lélekmorzsák...

Amikor arról álmodoztam, hogy milyen címet adnék a könyvemnek, ha írhatnék egyet ezt választottam. Novelláskötetnek képzeltem el... Egyszer megkérdezte, hogy Róla miért nem írok a blogban? Szégyenlem? Megijedtem, hogy tényleg ezt hiszi, és azt válaszoltam, hogy nem érzem szükségét annak, hogy arról írjak, milyen boldog is vagyok. Közben rájöttem, hogy szükség van rá, és Neki jár egy teljesen új könyv, életem fő műve: A Lélekmorzsák...

Linkblog

Kommentek

  • szinderella: Nézem, ahogy lepereg az életem, ezt nem hagyhatom! Megállítom az idő múlását egy szürke alkonyon. ... (2010.02.27. 00:11) Gondolatok...
  • Utolsó 20

Szendvics, kávé, tea...

2009.10.20. 10:03 The Fallen Angel Of The Deepness

Délelőttönként a munka előtt semmire nem tudom rászánni magam. Ma még csak: szendvics, kávé és tea... na meg az internet. Itt gubbasztok a gép előtt már két órája. Ébresztő: fél 8 után hívott reggel  Mr. K. ...

A hangja az átdolgozott éjszaka ellenére vidám volt és friss. Ahogy huncutul beleköszönt a telefonba ellentétben az én álmos morgásommal, két dolog jutott eszembe. Egyik hogy én aludhattam éjszaka és mégis nyűgösen kelek, és lelkiismeretfurdalásom támadt amiatt, hogy ő egész éjszaka dolgozott ma is azért, hogy együtt lehessünk majd hétvégén, de persze azért nagyon örültem annak, hogy hallom a hangját, mert tegnap lefekvés óta azután sóvárogtam. Hétközbn csak a telefon és az internet köt minket össze.

A másik gondolatom pedig egyből az volt, hogy mennyire kívánom. Eszembejutottak a hétvégi szeretkezéseink, és libabőrös lettem... Olyan huncut hangon szólt, hogy nem tehetek róla, de ez volt az első gondolataim egyike.

Sosem éreztem még ilyet senki iránt, csak azt hittem... Vele minden jó, és alig várom, hogy minden reggel végre mellete ébredhessek. Tudom, hogy ez olyan sablonos mondat, de így van...

Olyan jó érzés, amikor Asszonykámnak hív, és közli: "Nekem van a legjobb Asszonykám, nem is kívánhatnék jobbat!" Eygszerű léleknek hívja magát, szerinte könnyű boldoggá tenni: gondoskodás, szeretet, étel, amerikai foci, sör és szeretkezés... természetesen velem.

Azon gondolkoztam már sokszor, hogy vajon tényleg ő egy egyszerű lélek és ennyi, ilyen könyű lenne minden. Mert ott vannak a karrierhajhászok, a pénzéhesek, az exhibicionisták, satöbbi, satöbbi...
Vagy pont ők az egyszerűek, és mi vagyunk akik hisszük magunkról, hogy egyszerűek vagyunk.

Találónak tartom a ma olvasott gondolatot erre is: "Illúzió-e az élet vagy sem?"...

Kicsit kiegészítve, és válaszolva általam, az a helyes illúzió az életünkre, amelyikbe mi ringatjuk magunkat, vagy amelyikbe más ember? Van / vannak egyáltalán helyes illúzió / illúziók mindenki számára?

Helyes, amit én érzek? Én annak érzem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr631462568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása