Lélekmorzsák...

Amikor arról álmodoztam, hogy milyen címet adnék a könyvemnek, ha írhatnék egyet ezt választottam. Novelláskötetnek képzeltem el... Egyszer megkérdezte, hogy Róla miért nem írok a blogban? Szégyenlem? Megijedtem, hogy tényleg ezt hiszi, és azt válaszoltam, hogy nem érzem szükségét annak, hogy arról írjak, milyen boldog is vagyok. Közben rájöttem, hogy szükség van rá, és Neki jár egy teljesen új könyv, életem fő műve: A Lélekmorzsák...

Linkblog

Kommentek

  • szinderella: Nézem, ahogy lepereg az életem, ezt nem hagyhatom! Megállítom az idő múlását egy szürke alkonyon. ... (2010.02.27. 00:11) Gondolatok...
  • Utolsó 20

Gondolatok...

2010.02.24. 20:41 The Fallen Angel Of The Deepness

Miért hagyjuk , hogy az életünk ilyen gyorsan szaladjon,

Hogy mellettünk villámlóan elrohanjon?

Miért hagyjuk, hogy elvakítson a vagyon?

Nem  tudunk örülni csak úgy, nagyon,

Pedig élvezhetnénk a csúszkálást a havon,

Ahogy egy csónakban ringatózva halat fogunk a tavon.

Amikor szerelembe esünk egy csodás tavaszi napon,

Hasunkat süttetve, elnyújtózva a homokon.

Énekelve szaladni a smaragd zöld pázsiton,

Hagyni, hogy a felismerés vágjon minket nyakon.

Csak követni valakit odaadóan, vakon,

Az elenyészett időt figyelni a falon.

 

És tudni, hogy elveszik mindez, hogyha hagyom…

 

- by me -

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr11787822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szinderella 2010.02.27. 00:11:08

Nézem, ahogy lepereg az életem, ezt nem hagyhatom!
Megállítom az idő múlását egy szürke alkonyon.
Egy testes borral a kezemben kihajolok a balkonon,
Többet nem bénít már a fájdalom.
Minden bánatomat a múltban hagyom.
Valahol már vár rám Ő, tudom,
S vele találom meg Boldogságom!
süti beállítások módosítása